perjantai 2. lokakuuta 2015

Esiintyjien kertomaa osa 3

Olemme lukeneet jo Omarin, Margitin ja Yiccin ajatuksia Muuttajat-esityksen tekoprosessista ja teatterista yleensä, nyt kysyimme neljännen esiintyjämme Hamedin tuntemuksia entisestään lähenevän ensi-illan alla.

***




Miltä tuntuu nyt kun kohta on ensi-ilta?

Hamed: Minulla on hyvä fiilis, monta ihmistä jotka tunnen, tulee katsomaan esitystä. Kaikki ovat kyselleet mikä rooli mulla on ja haluaa tulla katsomaan kun näyttelen. Muutama päivä sitten harjoituksissa jännitti, kun oli ihmisiä katsomassa, nyt ei jännitä, olen vain iloinen esityksistä ja roolista.

Mikä on tuntunut projektissa parhaimmalta?

Hamed: Ihmiset ja tämä rooli, monet ovat sitä paitsi sanoneet että puhun jo hyvää suomea.

Millainen tunnelma harjoituksissa on ollut?

Hamed: Mulla on ollut hauskaa. Joskus olen ollut väsynyt kun tulen harjoituksiin, mutta sitten kun alamme harjoittelemaan väsymys menee pois  ja tulee hyvä fiilis.


Mitä ajattelet teatterista?

Hamed: Se on hienoa! Olen iloinen että pääsen näyttelemään, tämä on ollut myös vaikeaa, mutta olen iloinen että olen täällä parhaiden ihmisten kanssa.

Mikä on ollut haastavaa?
Hamed: Tekstin oppiminen, nyt juuri mikään ei ole vaikeaa, muut auttavat.


Mitä toivot että katsojat saavat esityksestä?
Hamed: Mä olen iloinen että kaikki kaverit tulee katsomaan. Joskus ihmiset ajattelee että mä vain tulin tänne nauttimaan, mutta haluan näyttää että pärjään itse, ja haluan tehdä täällä töitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti